Cégünkről

Több mint 34 éves tapasztalat!

A Boltív Tüzép Kft. 1990-ben alakult családi vállalkozásként.
Fő profilunk: építőanyag kereskedelem!
Első telephelyünket 1990-ben nyitottuk meg Pásztó központjában, ahol jelenleg Csempék és vasanyagok széles termékkínálatával, jelentős árukészlettel, időszakos kedvezményekkel és még számos további termékekkel várjuk kedves vásárlóinkat!

2000-ben megnyitottuk Pásztó szélén található 2. telephelyünket, ahol széles körű építőanyagok kereskedelmével foglalkozunk!
Mindkét telephely könnyen megközelíthető, hiszen Hatvan-Galyatető közötti útvonalon, Pásztó Fő utcája mentén található! Nagy raktárkészlettel, széles árukínálattal és gyors, a környéken
akár 24 órás kiszállítással igyekszünk kiszolgálni vásárlóinkat! A környéken egyedülálló módon visszavásárlási garanciát is vállalunk a nálunk vásárolt termékekre!

Beszállítóink többségével pedig alapításunk óta együttműködünk, aminek köszönhetően kiszámíthatóan, pontosan és rugalmasan be tudjuk szerezni a termékeket! Készletünket a folytonosságra és kiszámíthatóságra alapozzuk, ezért termékeinket ok nélkül nem cserélgetjük! Ha kevés lett, nálunk másnap is ugyanazt a terméket kapod, nem kell alternatívát keresned!

Célunk, hogy üzleteink áruskálája, forgalmazott termékeink minősége, értékesítési csapatunk felkészültsége, elkötelezettsége minél magasabb szinten tudja biztosítani vásárlóink különböző igényeit!

A Boltív Tüzép Kft-re mindig számíthatsz!

Mi is számítunk Rád!

Szalkai Gyula és Szalkai Gyuláné

tulajdonosok

Építőanyagok

3060,Pásztó Kossuth út 116/2
32/460-539
30/543-53-43

boltivtuzep@boltivtuzep.hu

Csempe és vasáru

3060 Pásztó Fő út 103

32/463-594

30/543-56-49


Nyári Nyitvatartás:

H-P: 07:30 - 16:30
Szombat: 07:30 - 12:00

Téli Nyitvatartás:

H-P: 07:30 - 16:00
Szombat: 07:30 - 12:00

Kérjük szánj ránk egy percet és töltsd ki kérdőívünket!


a kedvezményezett neve: Boltív Tüzép Korlátolt Felelősségű Társaság

• a szerződött támogatás összege: 6 156 446,- Ft

• a támogatás mértéke (%-ban): 100%

• a projekt tényleges befejezési dátuma: 2019.11.12.

Rugalmas foglalkoztatás bevezetése a Boltív Tüzép Kft.-nél (GINOP-5.3.2-16-2016-00138)

A Boltív Tüzép Kft. 12 fő munkavállalót alkalmazott a projekt indulásakor, a Pásztói telephelyein.

A program azért indult, mert számukra rendkívül fontos, hogy olyan munkaidő formában tudják a munkatársakat foglalkoztatni, amely egyrészt a cég céljait támogatják, másrészt a munkavállalók érdekeit is szem előtt tartják. A rugalmas foglalkoztatás bevezetésével a több helyszínen folyó munka tervezése és a folyamatok optimalizálása a tevékenységből adódóan lényeges.

Az Átvilágítási Terv a vezetői interjúból, a szervezeti adatok összegyűjtéséből, a meglévő dokumentumok, a vezetői és munkavállalói kérdőívek összesített elemzéséből és a munkavállalói fókuszcsoportos interjúból tevődött össze. Az auditálásban részt vett a 1 fő ügyvezető, 1 fő középvezető és 12 fő munkavállaló.

Az eredményesebb működés érdekében a rugalmas foglalkoztatásra vonatkozó tanácsadásra a következő szervezetet érintő fejlesztést valósítottuk meg:

• HR dokumentáció kialakításához és átalakításához kapcsolódó tanácsadás,

• Szervezeti szabályzatok kialakításához kapcsolódó tanácsadás,

• IT tanácsadás és

• Jogi és munkaügyi tanácsadás.

A rugalmasság a szervezet hétköznapi működésében erősen jelen van. Azonban felmerülnek félelmek a rugalmas foglalkoztatás bevezetésével mind a munkavállalói mind a munkáltatói oldalról is. Munkavállalók tartottak a szervezeten belüli a rugalmas foglalkoztatási formák bevezetésével járó kommunikációs zavaroktól és az ebből adódó konfliktusoktól. Ehhez kapcsolódóan Atipikus foglalkoztatási formák képzést, Munkavállalói igényfelmérés és elégedettség mérése tanácsadást, Vezető képzést valósítottunk meg és mentor foglalkoztatását biztosítjuk. Kollárné Tari Erika, látja el a mentori feladatokat.

A vezetők az ellenőrzésre fordított energia növekedéstől és a felmerülő akadályoktól tartottak a rugalmas foglalkoztatás bevezetésével. A rugalmas munkakörök bevezetésével kapcsolatosan is fontos volt újra átgondolni a cég felépítését, stratégiáját és munkaköri leosztását, az ellenőrzési és a delegálási folyamatokat. Ezekre a változásokra vezetői egyéni coachingot, vezető képzést és vezetői műhelymunkát valósítottunk meg.

A projektben 3 fő került rugalmas foglalkoztatásba: Az 1 fő ügyvezető jelenleg a hét minden napján, a székhelyen dolgozik teljes munkaidőben. Feladataiból adódóan megoldható volt a rugalmas munkarend kialakítása kötetlen munkarendben. A további 3 fő esetében a munkakörök megkívánják a változó időszak szerinti beosztási munkavégzését, vagyis a kötetlen munkarendben foglalkoztatást.

A rugalmas foglalkoztatás bevezetésének támogatására a kötetlen munkaidőben foglalkoztatni kívánt munkavállalók számára laptopok és nyomtatók kerültek beszerzésre.