A Boltív Tüzép Kft. 1990-ben alakult családi vállalkozásként, mint magánvállalkozás. A fő profil építőanyagok kiskereskedelme. Jelenleg két telephellyel rendelkezünk. Mindkét telephely, üzlet Pásztón található.
Mindkettő közvetlen a várost átszelő (Hatvan-Galyatető) főútvonal mellett helyezkedik el.
A városközponti üzletben CSEMPÉK ÉS VASÁRUK értékesítésével foglalkozunk, míg a városszéli közel 5000 m2-es területen többnyire ÉPÍTŐANYAG kereskedés folytatunk.
Célunk, hogy üzleteink áruskálája, forgalmazott termékeink minőségiek,értékesítési csapatunk felkészültsége,elkötelezettsége minél magasabb szinten tudja biztosítani főleg a környékbeli magánemberek,kivitelezők,cégek,önkormányzatok minél szélesebb körű igényeit.


ÖN MINDIG SZÁMÍTHAT RÁNK!
- Mi is számítunk Önre!

Szalkai Gyula és Szalkai Gyuláné
tulajdonosok




Építőanyagok

3060,Pásztó Kossuth út 116/2
Tel: 32/460-539
       30/543-53-43

boltivtuzep@boltivtuzep.hu

Csempe és vasáru

3060 Pásztó Fő út 103

Tel: 32/463-594

       30/543-56-49


Nyitvatartás:

Hé-Pé: 07:30 - 16:30
Szombat: 07:30 - 12:00


Rugalmas foglalkoztatás bevezetése a Boltív Tüzép Kft.-nél (GINOP-5.3.2-16-2016-00138)
A Boltív Tüzép Kft. statisztikai létszáma 12 fő volt a program indulásakor, ebből az átszervezési terv alapján 3 főt lehetséges átalakítani. Az átalakított munkakörökön felül az összes munkavállaló részt vesz a csoportos és egyéni képzéseken.
Az átalakításhoz szükséges szolgáltatások, a programon belül:
A munkakör átszervezéséhez, rugalmas foglalkoztatási forma bevezetéséhez kapcsolódó jogi, pénzügyi, szervezetfejlesztési és humán erőforrás-fejlesztési tanácsadás (támogatási lehetőségek, adókedvezmények vizsgálata), szolgáltatás a törvényes keretek megteremtése és a lehetséges maximális támogatások kiaknázásának céljából érdemleges a cég számára.
A vezetők részére több szolgáltatást is terveztünk, hogy az átszervezéshez kapcsolódó változások zökkenőmentesen megvalósuljanak a cégnél: Vezetői workshop, vezető képzés, vezetői coaching kerül megszervezésre részükre, ahol a rugalmas foglalkoztatáshoz kapcsolódó információkon túl a szükséges vezetési, szervezési és stratégiai gondolkodásmódot sajátítják el.
A munkavállalók számára szervezett programok:
Stresszkezelő és együttműködés-fejlesztő tréning a kulcsmunkavállalóknak és a csoportvezetőknek, és az Atipikus foglalkoztatási formák a gyakorlatban képzés, Munkavállalói igényfelmérés motivációs rendszer kialakításához így a munkavállalók motiváltsága nyomon követhető, a későbbiekben fejleszthetővé válik. Továbbá egy kommunikációs tréning is szerepel a szolgáltatás javaslatok között, amely a rugalmas foglalkoztatási formák bevezetése okán létrejövő kommunikációs nehézsége kezelésében segíti a céget, illetve lehetővé válik a későbbi további rugalmas formák kialakítása. A munkavállalóknak hasznos információkat szolgáltathat a munka-magánélet workshop, ahol ennek a két életelemnek az optimális összehangolását igyekszik segíteni a fejlesztő szakember.
Az otthoni munkavégzés alapköve, hogy bizonyos adatok, információk otthonról is elérhetőek legyenek, erre nyújtanak különböző megoldásokat a felhő alapú szolgáltatások, a távoli elérés rendszerének megtervezése, kialakítása szolgáltatás azt térképezi fel, hogy a vállalatnak éppen melyik konstrukció lenne a legideálisabb.
A projektidőszak alatt 12 alkalommal tartottak képzést, vagy műhelymunkát, amiken az egész vállalat részt vett. Ezen felül a vezetőknek és a kulcsmunkavállalóknak 26 órányi további képzést biztosítanak egyéni tanácsadás és coaching formájában.
Projektünkben a mentori pozíciót a telephelyvezető asszony tölti be. Ő 6 éve dolgozik a cégnél, és a személyzeti feladatok ellátásáért is felel.